tiistai 28. elokuuta 2018

Ulkomainonnan havainnointitehtävä


A= Huomio kiinnittyy selvästi uuteen tuotteeseen, kolmeen eri väriseen Torino merkkiseen pastaan.

I= Mielenkiinto syntyy, kun lukee tarkemmin mitä pastat sisältävät, värinsä mukaan parsakaalia,      porkkanaa ja punajuurta.

D= Halu ja ostopäätökseen vaikuttaa tuotteen terveellisyys ja se on parempi vaihtoehto normaaleille pastoille.

A= Toimintaan kehottaa uutuus tuote. Kyltti on City-Marketin parkkipaikalla kaikkien nähtävissä.

Miten mainostaja toivoo mainoksen kohderyhmän edustajan toimivan?
- Tyypillinen kohderyhmän jäsen: Petri 39v, perheenisä. Asuu vaimonsa ja kahden lapsen kanssa omakotitalossa Iisalmessa. Työskentelee rakennusfirmassa ja pelaa vapaa-ajalla salibandya. 
Mainostaja toivoo ihmisten kiinnostuvan uudesta, terveellisemmästä vaihtoehdosta pastoille. Lapsiperheille, lapset kiinnostuvat uusista väreistä, eikä lapsille kannata kertoa, että ne sisältävät juureksia.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti