![]() | |||||||
Applen logo. Logo on yrityksen tai tuotteen nimen määrätty
graafinen esitystapa. Logo eroaa liikemerkistä siinä, että liikemerkki
kattaa logon lisäksi myös kuvallisen symbolin. Logo on yrityksen tärkein tunnus, asiakkaalla jää logo heti mieleen, ostettuaan jotain mieleistä palvelua tai tuotteita. Yksinkertainen ja kaunis logo, hillityt värit luo turvallisen tunnelman, rauhallinen ja suloinen. ![]() Yksinkertainen, kukkakauppa tekstin ansiosta tietää heti mistä kyse. Hillitty, ei liian sekava, jää hyvin mieleen. Raikas kukka yläpuolella sopii hyvin. ![]() Kaunis logo, kaikki sopii yhteen keskenään, nimestä ja ulkoasusta tietää heti, että se on kukkakauppa ja luultavasti sen missä se sijaitsee. Omat logot: Tämä logo on parempi, mieleenjäävä, kaunis hehku antaa raikkaan tunnelman. Trendikäs kiilto on hyvä ratkaisu. Sopii hyvin liikkeen seinustalle. Toinen logo on sekaisempi, mutta hyvää siinä on logon ylhäällä oleva merkki, josta yrityksen tunnistaa. Asioita on liikaa, antaa rauhattoman vaikutelman. |
tiistai 9. tammikuuta 2018
Putiikin logo Pia visu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti