![]() |
Väripaletti. |
Paketti:
POHDI JA KIRJOITA:
a) Mihin tarkoitukseen ulkomainontaa käytät? Mitä haluat saada sillä aikaan? Kuinka tämä osuus toteuttaa aiemmin laatimaasi markkinointisuunnitelmaasi? Mitä haluat mainoksen nähneen ihmisen tarkkaan ottaen tekevän?
- Haluan, että ihmiset huomaavat tuotteeni ja sen olemassa olon. He eivät saata tietää kyseistä merkkiä tai näkevät mainoksen ja haluavat ostaa tuotteen. Tarkoituksena on saada ihmiset liikkeeseen ostamaan kyseistä tuotetta tai mennä merkin nettisivuille.
b) Kerro yhdestä kohderyhmän jäsenestä, millainen hän on ja mitä hän kokee tärkeäksi; työ, vapaa-aikaana, perhessä, hänen asenteensa, arvot ja tapaan ajatella.
- Kaisa, 23 vuotias nainen. Hän on taiteellinen ja kokee tärkeäksi oman erilaisen ulkonäkönsä ja kauniit vaatteet. Vapaa-aikana hän käy taidenäytteilyissä ja tekee teoksia myös kotona. Työskentelee lastenhoitajana ja perhe on hänelle tärkeä. Kaisalla ei ole vielä omia lapsia, mutta haaveilee niistä puolisonsa Samin kanssa. Asenne on positiivinen ja avoin moniin asioihin.
Asiakkaani saavat iloa elämään uusista meikeistä ja tarkoitukseni on mainostaa laatu merkkiä, mutta kohtuullisilla hinnoilla.
Hinnasto.
Kiitos tästä oppimistehtävän jakamisesta. Sain itse tästä mielenkiintoista informaatiota koskien eri mainostapojen kustannuksista. Ystäväni juuri puhui minulle, että ulkomainontaa täytyisi lisätä ja hän mietti eri vaihtoehtoja mutta ei vielä tiennyt hintoja. Onko sinulla tietoa paljon esimerkiksi led screen välityksellä tapahtuva mainonta maksaa? https://leditaulu.fi/ratkaisut/
VastaaPoista